gratis web hit counter

Voxxo Review

Voxxo is een gedecentraliseerd Blockchain-gedreven netwerk dat een revolutie teweeg wil brengen in hoe we van onze muziek genieten. Het Voxxo-team heeft een pay-to-go-benadering ontwikkeld voor het luisteren naar muziek, wat inhoudt dat muziekliefhebbers kunnen genieten van de inhoud die ze leuk vinden zonder zich te hoeven abonneren op een bepaalde service. Naast het ERC-compatibele Voxxo-token, kun je ook Bitcoin en Ethereum gebruiken om te betalen voor inhoud op het Voxxo-platform.

Voxxo is een cryptocurrency voor muziek. Het platform combineert muzieklicenties, concertinvesteringen en muziekspeler in één. Het is een innovatief project dat entertainment en software samenbrengt voor de verbetering van de muziekindustrie. Voxxo-muntenhouders hebben als gemeenschap de macht om de waarde van muziek te beïnvloeden. Het project zal zijn inkomsten kunnen verhogen door crowdfunding van grote, grootschalige evenementen met livemuziek.

Het teken

Token: Voxxo
Voorverkoopdatum: 12e november 2017
Prijs: 1 Voxxo = $ 0.01-0.05
Total Voxxo in de uitverkoop: 75 Million
Platform: Ethereum
Accepteert: ETH, BTC
Soft Cap: $ 300,000
Hard Cap: $ 1.25 Million
Land: Turkije

Het hoofddoel van Voxxo

Het doel van Voxxo is om mensen Cryptocurrency te laten gebruiken om te betalen voor de muziek waarnaar ze willen luisteren. Het Voxxo-token is hier de primaire valuta, maar Bitcoin en Ethereum worden ook geaccepteerd. De muziekindustrie kan op zijn beurt het Voxxo-token gebruiken om een ​​goede prijsstructuur voor inhoud op het platform te creëren. Voxxo wil de voorkeur hebben voor digitale valuta voor muziek voor zowel artiesten als luisteraars.

Componenten van Voxxo

Gemotiveerd door de wens om de gemeenschap de waarde van muziek te laten herdefiniëren, neemt Voxxo muziekamusement naar een geheel nieuwe dimensie. Het is een muziek-app, maar behalve muziek spelen, kun je er ook een licentie voor nemen en erin investeren. Voxxo-gesteunde concerten zijn de grootste winstverdiener. Al het gegenereerde geld wordt gedeeld door houders van een Voxxo-token. Het beste deel van het platform is dat het zowel gratis als betaalde gebruikers herbergt.

Als gratis gebruiker kun je gratis muziek streamen zonder grenzen. Na elke twee nummers zal er echter een advertentie zijn. U kunt naar wens uw afspeellijst overslaan of overslaan. Betaalde gebruikers kunnen aan de andere kant zoveel nummers kopen als ze willen zonder een abonnement. Er is geen limiet aan het aantal muziek waarnaar je luistert en er zijn geen advertenties tussenin. Je kunt je favoriete artiesten en bands volgen.

Voxxo's Vision

Cryptocurrency, gesteund door Blockchain, is booming en geen enkele industrie zou achter moeten blijven. Voxxo wil de kracht van blockchain gebruiken om investeringsmogelijkheden te creëren, de toekomst van muziek te veranderen en hoogwaardig entertainment te leveren tegen lage kosten. De oprichters van Voxxo geloven dat Blockchain een blijvend positief effect kan hebben in de muziekindustrie, en dat is waar het Voxxo-team naar op zoek is. Het is een site voor entertainment, investeringen en talentontwikkeling in één keer.

VOXXOConclusie

Voxxo is meer dan alleen een muziekspeler, het is een investeringsmogelijkheid. Het is een platform waarmee muzikanten uit alle delen van de wereld hun content kunnen licentiëren en in het proces betaald kunnen krijgen. Vaste houders van Voxxo-munten kunnen winst behalen door te investeren in live-concerten. Maar dat is niet alles, muziekliefhebbers worden ook niet buitengesloten. Als je graag naar muziek luistert, kun je dat doen zonder abonnement op het platform. Voxxo is vergelijkbaar met Spotify, Pandora en andere populaire muziekstreamingsites, maar het biedt nog veel meer.

VOXXO-recensie

Je kunt zelfs gratis naar muziek luisteren op Voxxo, je hoeft niets te betalen. Naast het bieden van een investeringsmogelijkheid en het streamen van muziekdiensten, wil Voxxo een einde maken aan het promoten, organiseren en filteren in de muziekindustrie. Het platform wil zijn invloed in de sector vergroten en gebruiken om ervoor te zorgen dat alle muziekliefhebbers, waar ze ook zijn, via de Blockchain toegang hebben tot muziek. Dit zal een heel eind betekenen voor het waarmaken van de droom van het bedrijf om goedkopere, hoogwaardige muziek te leveren waar gebruikers voor betalen via Cryptocurrency.
9.1
verder «
volgende »